تولید و چاپ عکس برگردان, چاپ عکس برگردان, چاپ عکس برگردان روی ظروف چینی, مجهزترین شرکت تولید و چاپ عکس برگردان

چاپ عکس برگردان روی ظروف چینی

چاپ عکس برگردان روی ظروف چینی

چاپ عکس برگردان روی ظروف چینی را با بالاترین کیفیت فقط در شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ تهیه نمایید.

همانطور که بارها در رسانه ملی و تیزرهای تبلیغاتی دیده و شنیده اید شرکت چاپ عکس برگردان گلسرخ ،  اولین تولید کننده انواع عکس برگردان بر روی انواع ظروف های چینی ، کریستال و ارکوپال در ایران است.    چاپ عکس برگردان روی مظروف چینی تنها گوشه ای از فعالیت این شرکت بزرگ است که سالهای سال است با داشتن رتبه اول در این صنعت همیشه توانسته است.   خواسته های مشتریان را به خوبی برآورده کند.

چاپ عکس برگردان روی ظروف چینی یعنی چه ؟!؟!

این سوال جز یکی از متداول ترین سوالاتی است که معمولا افراد در نگاه اول از ما می پرسند. اینطور جواب دهیم که منظور از مظروف های چینی یعنی قوری ، فنجان ، بشقاب ، سوپ خوری و هر آنچه که در آشپزخانه شما وجود دارد جز چینی و آرکوپال و اپال است. این یعنی اینکه تمام چاپ هایی که روی این مظروفات انجام میشود کار مجموعه بزرگ گلسرخ است. در ادامه به چند تا از نمونه های اجرا شده اشاره می کنیم.

 

 

همانطور که گفته شد طرح و چاپ ظروفات چینی و تولیدی شرکت ها.  عمدتا از این مجموعه تهیه می شود و روی موارد ذکر شده چاپ می شود.  اما به این هم اشاره کنیم که چاپ این موارد روی این مظروفات کار ساده ای نیست و این کار نیاز به کوره ای با دمای حرارت تقریبا 650 تا 900 درجه سانتیگراد نیاز دارد.  و این طرح ها برای شرکتهای بزرگ تولیدی چینی و بلوار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ هم امکان چاپ انواع طرح ها برای مظروفات چینی و بهداشتی دارد.   و هم چاپ اصطلاحا سرد که بدون نیاز به کوره است و جز مشاغل خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعا بیشتر درباره چاپ سرد به مقالات دیگر ما مراجعه نمایید . شرکت گلسرخ بزرگترین شرکت تولید و چاپ عکس برگردان روی ظروف چینی در ایران است

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اموزش عکس برگردان با ما در ارتباط باشید.

 

شرکت تولید و چاپ عکس برگردان گلسرخ

جهت ارتباط بیشتر می توانید با شماره تماس های زیر در تماس باشید.

جهت انتقال شماره تماس به تلفن همراه روی شماره ها ضربه بزنید.

021-55306004-7 | 021-55305985   | 021-55042440-9

جهت مشاهده لوکیشن شرکت در نرم افزارهای مسیریابی روی متن آدرس ضربه بزنید.

آدرس شرکت : تهران ، میدان شوش ، خیابان صابونیان ، جنب برج برندیوم ، شرکت چاپ عکسبرگردان گلسرخ 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *