چاپ عکس برگردان, چاپ عکس برگردان در ایران, چاپ عکس برگردان در تهران, شرکت چاپ عکس برگردان در تهران

چاپ عکس برگردان در تهران

چاپ عکس برگردان در تهران

چاپ عکس برگردان در تهران را با شرکت چاپ عکس برگردان گلسرخ تجربه کنید. این شرکت با داشتن ماشین آلات بروز دنیا و تیم متخصص طراحی و چاپ اولین تولیدکننده فرم های چاپ عکس برگردان در ایران هستیم.

شرکت چاپ عکس برگردان گلسرخ با داشتن دو فرم چاپ برای پخت گرم ( کوره ای : این مورد احتیاج به کوره دارد و برای صنایع بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.) و پخت سرد ( که برای امورات خانگی بدون احتیاج به کوره و برای استفاده روی اجسام مختلف استفاده می شود) را دارا می باشد .

پخت گرم که در بالا به آن اشاره شد برای صنایع مختلف ظروف بهداشتی و چینی مورد استفاده قرار می گیرد که در پایین نمونه تصاویر گویایی این موارد است .

 

پخت سرد برای استفاده خانگی مطرح است و با وسایل خیلی ساده هم میتوان آن را ایجاد کرد مورد مصرف آنها روی انواع شیشه ، سفال ، ناخن ، شمع ، چوب ، سنگ نمک و . . .  است که خوشبختانه مورد استقبال بانوان محترم قرار گرفته است .

 

چاپ عکس برگردان در تهران

فقط با ماشین آلات روز ممکن است  که این مجموعه تمام این امکانات را یکجا برای شما عزیزان فراهم کرده است.

 

ما در این مجموعه در تلاش هستیم که بجز در نظر داشتن منفعت مالی خود به ایجاد اشتغال برای بانوان عزیزان سرزمین مان کرده ایم . لازم بذکر است که کار فقط مختص بانوان تهرانی نیست بلکه با ارتباط گرفتن با مجموعه ما م یتوانند طرح های خود را انتخاب کرده و با پست ، تیپاکس و .. به سراسر کشور ارسال نماییم .

شرکت چاپ عکس برگردان گلسرخ همواره در کنار صنایع مختلف همچون مظروف چینی ، انواع سرامیک ، بخاری ، کریستال و بلوریجات و… است . ما در کنار شما تولید کنندگان عزیز هستیم.

 

 

جهت ارتباط بیشتر می توانید با شماره تماس های زیر در تماس باشید.

جهت انتقال شماره تماس به تلفن همراه روی شماره ها ضربه بزنید.

021-55306004-7 | 021-55305985   | 021-55042440-9

جهت مشاهده لوکیشن شرکت در نرم افزارهای مسیریابی روی متن آدرس ضربه بزنید.

آدرس شرکت : تهران ، میدان شوش ، خیابان صابونیان ، جنب برج برندیوم ، شرکت چاپ عکسبرگردان گلسرخ 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *